by : x-themes

 
 
 
به خاطر روی زیبای تو بود


که نگاهم به روی هیچ کس خیره نماند


به خاطر دستان پر مهر و گرم تو بود


که دست هیچ کس را در هم نفشردم


به خاطر حرفهای عاشقانه تو بود


که حرفهای هیچ کس را باورنداشتم


به خاطر دل پاک تو بود


که پاکی باران را درک نکردم


به خاطر عشق بی ریای تو بود


که عشق هیچ کس را بی ریا ندانستم


به خاطر صدای دلنشین تو بود


که حتی صدای هزار نی روی دلم ننشست


و به خاطر خود تو بود


فقط به خاطر تو
 
 
 
 
 
 
 
 
میدانی مرد من...

 

 

من آدم گوشه گیری  نیستم

 

اما پای تو که در میان باشد

 

یک گوشه

 

قلبت را هم که به من بدهی

 

برایم کافیست

 

من تا آخر عمر

 

زندانی میمانم.

 

 

 


 

 

به سلامتیه اونی که تو عصبانیت خواست آرومم کنه....
 
هر چی از دهنم درومد بهش گفتم....
 
آخرش فقط گفت : بهتری ؟!
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 23 ارديبهشت 1392 12:45 |- محمد -|

ϰ-†нêmê§