مادر


by : x-themes

 

از مرگ نمی ترسم ...

 

من فقط نگرانم

 

که در شلوغی آن دنیا ...

مادرم را پیدا نکنم ...
.




نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت16:07---30 فروردين 1392
سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبا یی دارید
من خیلی خوشم اومد
متن های قشنگی داشت
ممنونم که به وبم سر زدید من شما رو با نام (دنیای تنهایی من) لینک کردم
شما هم اگر دوست داشتید منو با نام (اشعار من ) لینک کنید.....
با تشکر :فرشته خانم


alireza
ساعت1:00---27 فروردين 1392
آنقـدر نفس میکشم ،
تا تمـام شـود ؛
همه ی آن هوایـی که سراغ تو را میگیـرد ... !!!
حق با پرستوست ...
كه این جا جای ماندن نیست ...
كوچ باید كرد ..
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم.من لینکت کردم.منو با نامMA2TAلینک کن .البته اگه دلت میخواد.یا حق


نرگس
ساعت0:00---27 فروردين 1392
سلام
خیلی زیبا بود
وب زیبایی دارید
مرسی از حضورتون
گفتید با چه اسمی : با عنوان وبم لینک کنید ممنون میشم
شما هم با افتخار لینک شدید
موفق باشید


محدثه
ساعت17:06---23 فروردين 1392
سلام چرا÷رسیدی چرا از هم جدا شدين
من کجااینونوشته بودم؟؟؟؟؟


Pardis333
ساعت16:38---23 فروردين 1392
بدون مادر زندگی هیچه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 22 فروردين 1392 11:55 |- محمد -|

ϰ-†нêmê§